Home Kadra
Kadra
Kadra PDF Drukuj Email
czwartek, 22 kwietnia 2010 14:38

Dziećmi opiekuje się wyspecjalizowana kadra pedagogiczna, składająca się z 6 nauczycielek, w tym 5 posiada stopień nauczyciela dyplomowanego, 1- jest nauczycielem mianowanym. Wszystkie nauczycielki mają ukończone wyższe studia pedagogiczne, posiadają  odpowiednie kwalifikacje do pracy w przedszkolu  oraz  bogate doświadczenie                                                                                                                                  


 

 

Nauczycielki stale aktualizują i doskonalą swoje umiejętności pedagogiczne Ukończyły wiele kursów i warsztatów podnosząc swoje kompetencje zawodowe. Oto niektóre z nich:

"Kinezjologia Edukacyjna - Paula Dennisona
"6-latki na start - integracja treści programowych"
"Żeby czytanie nie było trudne"
"Praca z dziećmi nadpobudliwymi"
"Metoda projekt w pracy z dziećmi przedszkolnymi"
"Edukacja matematyczna u dzieci w wielku przedszkolnym"
"Rozwijanie twórczej aktywności słownej u dzieci w wieku przedszkolnym"
"Nazywanie świata - odimienna metoda nauki czytania"
"Technologia informacyjna i komunikacyjna"
„Zabawy teatralne w edukcaji małego dziecka”
„Od prawa oświatowego do nowoczesnej edukacji”
„Wspieranie twórczości plastycznej dzieci”

 

Dzięki stałemu uczestnictwu w doskonaleniu zawodowym,nauczycielki dysponują dużą wiedzą o potrzebach rozwojowych dzieci. Umiejętnie wspierają je w rozwoju emocjonalnym, intelektualnym, społecznym, ruchowym.

 

Pomaga im w tym pozostały personel przedszkola, w skład którego wchodzą:

  • pomoc nauczyciela zatrudniona w grupie najmłodszej, która współdziała z nauczycielami w pracy dydaktyczno – wychowawczej oraz spełnia funkcje opiekuńczo –   pielęgnacyjne ,
  • woźne oddziałowe dbające , aby w przedszkolu było czyściutko  i milutko,
  • intendentka – odpowiedzialna za to, aby dziecięce brzuszki były najedzone i zadowolone.
     

Wszyscy staramy się rozpoznawać  potrzeby i upodobania dzieci, troszczymy  się o to, aby czuły się u nas jak w domu. Postrzegając świat z perspektywy dziecka, staramy się odnaleźć klucz do jego zachowania a tym samym stworzyć atmosferę zrozumienia i ciepła.