| 6.00- 7.30 | Zabawy dowolne według własnej inwencji dzieci (manipulacyjne, konstrukcyjne, tematyczne itp.); działania nauczyciela o charakterze obserwacyjnym |
| 7.30 – 8.00 | Zabawy ogólnorozwojowe, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dziećmi uzdolnionymi |
| 8.00 -8.10 | Ćwiczenia poranne (zabawa ruchowa) oraz czynności higieniczno-porządkowe |
| 8.10 – 8.30 | Śniadanie |
| 8.30- 9(dzieci młodsze) 8.30 – 9.30 (dzieci starsze) | Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą |
| 9 – 11.30(dzieci młodsze) 9.30 – 11.30 (dzieci starsze) | Spacery gry i zabawy ruchowe na placu przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, rozwijanie zainteresowań dzieci |
| 11.30 – 11.40 | Czynności higieniczno-porządkowe oraz przygotowanie do obiadu |
| 11.40 – 12.10 | Obiad |
| 12.10 – 13.45 | Dzieci młodsze – odpoczynek poobiedni, Dzieci starsze – zabawy relaksacyjne i integrujące grupę, spotkania z literaturą dziecięcą, zabawy i ćwiczenia utrwalające i rozwijające wiadomości dzieci, gry i zabawy sportowe w ogrodzie przedszkolnym |
| 13.45 – 13.55 | Czynności samoobsługowe, porządkowe i przygotowanie do podwieczorku |
| 13.55 – 14.10 | Podwieczorek |
| 14.10 – 16.00 | Gry i zabawy stolikowe, dydaktyczne, zajęcia rozwijające zgodne z potrzebami dzieci, rozmowy kierowane, zabawy swobodne z inicjatywy dzieci |